- Krugerrand
- Britannia
- Australijski Kangur
- Kanadyjski Liść Klonowy
- Filharmonicy Wiedeńscy
- Chińska Panda
TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI 24H LUB Z TERMINEM REALIZACJI 10 DNI

Regulamin zakupów
$ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Mennica Krakowska dostępny pod adresem http://mennica-krakowska.pl , zwany dalej Sklepem Internetowym lub Serwisem, jest prowadzony przez firmę: Robert Zgrzywa F.H.U. ALLMORE ul. Wielopole 10, 31-072 Krakow, zwaną dalej Sprzedawcą.
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki dokonywania przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu sprzedaży towarów znajdujących się w jego ofercie oraz zasady korzystania z Serwisu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r, nr 22, poz. 271 ze zm.).
$ 2 Warunki i zasady korzystania z usług Sklepu Internetowego
- Rejestracja Klienta w Serwisie jest bezpłatna i nie zobowiązuje Użytkownika do dokonania zakupu.
- W wyniku rejestracji na stronie internetowej Sklepu Klient otrzymuje osobiste konto w Serwisie. Logowanie do konta następuje poprzez uwierzytelnienie na podstawie e-maila i hasła wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji. Klient za pośrednictwem osobistego konta może dokonywać zmian swoich danych oraz przeglądać szczegóły swoich zamówień złożonych w Sklepie Internetowym.
- Klient dokonuje wyboru przedmiotów poprzez umieszczanie ich w osobistym koszyku. Posiadanie przedmiotów w osobistym koszyku nie zobowiązuje Klienta do dokonania zakupu.
- Klient ma możliwość dodawania do koszyka jedynie przedmiotów o statusie 'Dodaj do koszyka'.
- Status każdego przedmiotu w Sklepie Internetowym, a w szczególności w osobistym koszyku Klienta może zmienić się na :
- 'brak w magazynie' - jeśli inny Klient złożył zamówienie zawierające ten przedmiot ale należność za jego zamówienie nie wpłynęła jeszcze na konto Firmy.
- 'brak w magazynie' - jeśli inny Klient złożył zamówienie zawierające ten przedmiot i zamówienie to zostało już zrealizowane.
- 'brak w magazynie' - jeśli przedmiot jest aktualnie (czasowo lub na stałe) usunięty z oferty sklepu.
- Status przedmiotu 'brak w magazynie' może zmienić się ponownie na 'Dodaj do koszyka' w wyniku anulowania zamówienia zawierającego ten przedmiot.
- Tylko te przedmioty w osobistym koszyku Klienta, których status w momencie składania zamówienia jest 'Dodaj do koszyka', będą uwzględnione w zamówieniu.
- Ceny wszystkich przedmiotów w Sklepie Internetowym są podane w polskich złotych (PLN) i są to kwoty brutto (zawierają podatek VAT).
$ 3 Płatności i Realizacja Zamówień
Za towary zakupione w Sklepie Internetowym należy zapłacić przelewem na konto:
F.H.U. ALLMORE
Robert Zgrzywa
ul.Wielopole 10
31-072 Kraków
PL78 1240 1444 1111 0010 5382 0263 Bank Pekao SA II/O Krakow
W tytule należy wpisać numer zamówienia
- Osobiście w siedzibie F.H.U. ALLMORE ul.Wielopole 10, 31-072 Kraków
- W obu przypadkach odpowiednią kwotę należy uiścić w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia.
- W przypadku nieuiszczenia w wyznaczonym terminie odpowiedniej kwoty zamówienie zostaje anulowane.
- Złożone zamówienie otrzymuje status 'Oczekiwanie na płatność'.
- Po zaksięgowaniu na koncie Firmy wpłaty za zamówienie jego status zmienia się na 'Przyjęte do realizacji" i od tej pory liczony jest czas jego realizacji, dotyczy to zamówień z okresem realizacji 30 dni roboczych. Następnie zgodnie z terminem realizacji wysyłane jest powiadomienie o treści 'Wysłano'lub w przypadku odbioru osobistego 'Do odbioru osobistego'.
- Zamówienia anulowane otrzymują status 'Przekroczono termin płatności'.
- O zmianach statusu zamówienia Klient jest informowany w wiadomości e-mail. Ponadto zarówno status, jak i inne szczegóły swoich zamówień Klient może przeglądać na osobistym koncie w'Aktualnych zamówieniach' oraz 'Historii Zamówień'.
- Zamówienia są wysyłane na terenie Polski zgodnie z ofertą dostaw umieszczoną na stronie mennica-krakowska.pl
- Firma Robert Zgrzywa F.H.U. ALLMORE nie odpowiada za błędnie podany przez Klienta adres do wysyłki
- Firma Robert Zgrzywa F.H.U. ALLMORE zachowuje prawo do anulowania zamówień, które jeszcze nie zostały zrealizowane.Jednocześnie zobowiązuje się niezwłocznie poinformowac o tym Klienta oraz zwrócić Klientowi kwotę, jaką za zamówienie lub jego część Klient wpłacił.
§ 4. Ochrona Danych Osobowych
- Dane osobowe zawarte w formularzu rejestracyjnym są przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.).
- Każdy Klient ma wgląd w dane, które podał w czasie rejestracji i może je modyfikować.
- Dane Klienta są przechowywane tylko i wyłącznie w celu identyfikacji Klienta i możliwości kontaktu z Nim oraz wysyłki zamówień. Ich podanie jest dobrowolne i niezbędne do realizacji zamówienia. Dane są przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 VII 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.
- Serwis nie udostępnia danych swoich Klientów podmiotom trzecim lub osobom postronnym w celach reklamowych ani w żadnym innym celu, a dostęp do tych danych posiadają jedynie uprawnieni do obsługi klienta oraz zamówień pracownicy firmy Robert Zgrzywa F.H.U. ALLMORE .
Monitor Polski
DZIENNIK URZĘDOWY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
WARSZAWA DNIA 13 LIPCA 2016 r. Poz.677
UCHWAŁA ZARZĄDU NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO z dnia 23 czerwca 2016 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie warunków i zasad sprzedaży przez Narodowy Bank Polski monet, banknotów i numizmatów przeznaczonych na cele kolekcjonerskie oraz na inne cele Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Narodowym Banku Polskim (Dz. U. z 2013 r. poz. 908 i 1036, z 2015 r. poz. 855 i 1513 oraz z 2016 r. poz. 996) uchwala się, co następuje
§1. W uchwale Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 5 grudnia 2013 r. w sprawie warunków i zasad sprzedaży przez Narodowy Bank Polski monet, banknotów i numizmatów przeznaczonych na cele kolekcjonerskie oraz na inne cele (M.P. poz. 1011, z 2014 r. poz. 1217 oraz z 2015 r. poz. 514, 536 i 1059) wprowadza się następujące zmiany:
- 1) w § 1 dodaje się ust. 3–5 w brzmieniu:
„3.NBP prowadzi ewidencję sprzedaży złotych monet, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1, 4 i 5, spełniających kryteria określone w art. 121 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. poz. 710 i 846).
4.Odbiorcy indywidualni nabywający złote monety, o których mowa w ust. 3, zobowiązani są do podania danych umożliwiających ich identyfikację, tj. w szczególności: imienia, nazwiska, numeru PESEL, a w przypadku osób niebędących obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej i nieposiadających numeru PESEL – imienia, nazwiska, obywatelstwa oraz numeru dokumentu stwierdzającego tożsamość tych odbiorców.
5.NBP przechowuje dane, o których mowa w ust. 4, na potrzeby realizacji ustawowych obowiązków o charakterze ewidencyjnym.”;
- 2) w załączniku nr 1 w § 4 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Dane osobowe klienta przetwarzane są przez NBP (administrator danych) w celu realizacji zamówień, na potrzeby realizacji ustawowych obowiązków o charakterze ewidencyjnym oraz w celach archiwizacyjnych.”.
§2. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Przewodniczący Zarządu Narodowego Banku Polskiego: wz. P. Wiesiołek
Zwroty i wymiany
W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, możesz zwrócić zakupiony towar-biżuterię, składając oświadczenie na piśmie, wysyłając maila lub wypełniając formularz zwrotu.
Przepis ten nie dotyczy:
- zakupionych monet oraz sztabek złotych i srebrnych
- zamówień odbieranych w salonie stacjonarnym Mennica Krakowska. Miejsce odbioru produktu skutkuje uznaniem, iż umowa sprzedaży zawarta zostaje w tym sklepie i nie będzie ona uważana za umowę zawieraną na odległość.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, możliwość zwrotu nie przysługuje w wypadkach towarów o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, np. opatrzonych grawerem lub sprowadzonych na zamówienie.
W przypadku biżuterii złotej oraz z kamieniami szlachetnymi, przyjęcie zwrotu towaru musi być poprzedzone analizą przeprowadzoną przez rzeczoznawcę i jego pozytywną opinią.
Zwracany towar powinien zostać odesłany w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia zwrotu i nie może nosić śladów użytkowania, powinien być z fabrycznym opakowaniem, opatrzony metką firmową, z certyfikatami. Do towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup (paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub inne).
Zwrotu wpłaty dokonamy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przedmiotu zwrotu na podany w formularzu numer rachunku bankowego.
Bezpośrednie koszty odesłania towaru ponosi konsument.
Przesyłek “za pobraniem” nie odbieramy.

- W SOBOTĘ ZAMKNIĘTE
- SPRZEDAŻ ZŁOTA : 500 486 122
- SKUP ZŁOTA : 12 4225396
TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI /24H/
LUB Z TERMINEM REALIZACJI 10 DNI